Helgerna

Våra helger ser oftast likadana ut. På lördagarna är min mamma barnvakt och jag, Oskar, henke och Oskars pappa jobbar i huset. Ibland är Oskars mamma där också. Just nu målar jag badrumstaket och spacklar skruvhål i övriga taken. Grabbarna gör allt möjligt, bl.a. sätter tak i hallen.

På söndagarna jobbar grabbarna i huset fram till tretiden. Sen är min mamma barnvakt och jag och Oskar deltar i en buggträning ledd av Micteam på Trolldansarna. Sjukt kul träning! Det är veckans höjdpunkt för mig. Efter det brukar min mamma bjuda på middag när vi hämtar Ellie.

Så ser oftast våra helger ut. Men nästa helg är det Altirasnurren så lite ledigt tänkte vi nog ta och gå och kika på tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0