Äntligen har jag dörrar till garderoben

Idag har mina garderobsdörrar äntligen kommit upp i sovrummet. Min underbara pappa har jobbat i två dagar med att bygga en "ram" till dörrarna. Det var nödvändigt att bygga en sådan eftersom vi råkade göra en liten fadäs vid inköpet. Dörrarna visade sig nämligen vara ca 20 cm för korta... Vi blev så glada över att ha hittat dörrar som passade på bredden att vi helt glömde bort att mäta höjden (!!!) haha. (Antagligen var det min uppgift att mäta...) Men resultatet blev över förväntan. Nu kan jag knappt vänta tills jag kan åka ut till Birsta och hitta någon bra förvaringsmöbel att ställa där dörrarna tidigare stod lutade.

 


Jag känner mig utmanad av Malin att skriva fem saker jag ska (hoppas) göra 2009:

1. Åka på dansveckan på Ö-land
2. Renovera klart köket
3. Operera synen så att jag slipper glasögon/linser
4. Vara barnvakt åt Ossian
5. Våga ta kontakt med killar som verkar intressanta

På fredag skulle jag vilja åka till Jättendal och dansa. Tyvärr jag har fått ont i halsen och jag skulle bli besviken om det ska sätta stopp för min första sommardans :-/ Men det kommer ju en ny chans nästa torsdag då ånäsparken har premiär. Då är vi dessutom ganska många som ska grilla hos Mangan och Olofsson innan.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tihii så kul att du börjat blogga. Är ju perfa för både mig och Dannyboy då vi kan följa dina bravader här hemma i Umeå med bara att knapptryck :) Blev kanonsnyggt med garderoben iaf och ska bli spännande att se allt annat du fått till där hemma i lgh. Kram på dig så hörs vi.

2009-05-20 @ 23:06:30
URL: http://lady7.blogspot.com
Postat av: Kicki P

Hej Natalie!

Kul att du kikade in på min blogg. Jag har faktiskt försökt att skriva på din blogg flera gånger men jag förstår inte hur man gör. Låter dumt va?!?! Men min kompis Disa använder också blogspot och jag lyckas inte skriva på hennes blogg heller...



Hoppas vi ses snart!!

Kram

2009-05-20 @ 23:36:06
Postat av: Malin

hej!

Det blev ju jättefint med dörrarna...

I kväll ska vi på middag hos en av Thomas kunder:) Ha det så bra och hoppas du kommer i väg till jättendal:)

Kram!

2009-05-22 @ 14:59:37
URL: http://malinisakssson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tycker det lät bra de punkter du radat upp för 2009. Skönt att ha lite mål att beta av under året! Mamma har förresten gjort en ögonoperation, o hon rekommenderar det starkt! Det är bara att köra!

Btw, vilken snygg topp du hade på dig när ni var ut!!

Jag ser framemot att få klä upp mig framöver =)

Kram

2009-05-25 @ 10:53:38
Postat av: LIna B

Låter som en bra plan för året:)

2009-05-29 @ 17:12:36
URL: http://vintertjarn.blogg.se/
Postat av: LIna B

Och vad fint det blev med dörrarna!!

2009-05-29 @ 17:13:55
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0