Jobbigt att hitta på en rubrik har jag märkt...

Ni måste kolla på det här klippet på youtube!: http://www.youtube.com/watch?v=I2NOfOeSX4k
Pontus hade lagt ut det på facebook och jag bara äääälskar det. Kan inte sluta titta på det och håller på att skratta ihjäl mig varje gång!

I övrigt så missar jag kvällens dans i Jättendal eftersom jag inte känner mig tillräckligt bra i förkylningen. Åh vad tråkigt det är!! Men Imorgon kväll ska jag nog träffa Erik och det ska bli trevligt. Blir väl som vanligt att vi hyr en film eller två och slappar i soffan :-) MEN, ett problem är att jag fått infektion i ena ögat (får det ibland vid förkylning) och jag borde således vara utan smink och använda glasögon. Ve och fasa, jag har inte lust att visa mig helt naturell för Erik :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0