December

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade! Oj, vet inte ens vart jag ska börja att skriva... Det som hänt sedan sist är väl att jag har tävlat Lag-SM, vi kom 9a av 13 i buggen, och samma placering blev det för laget. Jag är lite besviken över att vi inte kom bättre i buggen :-/  Senare på lördagskvällen kom Oskar och sov över med mig och Altira. Hela helgen var riktigt rolig! Vi har blivit ett riktigt kul tävlingsgäng nu :)

Sen har jag fyllt år. Gud, nu vill jag inte bli äldre längre ;-)

Jag såg fram emot jultiden i år, mycket för att Oskar skulle komma ner och spendera julen i Sundsvall. Han körde från Luleå i fredags efter jobbet och kom ner vi halv elva. Tidigare på kvällen ringde Oskars pappa Matts till mig och tyckte att jag skulle komma och spendera kvällen med dem och överraska Oskar med att vara där hos dem när han kom. Jag kände mig jätte-fånig att sitta där som en "surprise" :) Men kul ändå att Matts bjöd in mig. Jag vet fortfarande inte vet riktigt var jag har Oskar. Nog för att det är jul och han vill spendera tid med familjen, men jag känner mig inte så prioriterad... Vet inte hur jag ska tolka det. 

Igår var det julafton. Det var nära att inte bror kunde komma ner i jul eftersom han för en vecka sedan fick vattkoppor, och eftersom varken jag eller mamma haft det kunde han smitta oss. Men som tur var så blev han smitt-fri och kunde köra ner till Sundsvall på julaftonsmorgonen :)

Ikväll blir det utgång, jag, Sofia, Sandra och kanske Ankan ska gå på Oscar. Jag kan tyvärr inte dricka eftersom jag fått jordens magkatarr (suck, har inte haft en så illa magkatarr på säkert 10 år...). Hoppas verkligen att jag kan dricka lite på nyår. 

GOD JUL och gott nytt år till alla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0