Så var semestern slut

Nu har man börjat jobba igen :-/ Men det känns ganska ok ändå eftersom jag har haft en jätte-bra semester.

Förra veckan åkte jag, mamma, pappa, Daniel och Natalie till Göteborg. Bror och Natalie skulle hälsa på brors jobb-mentor (inhyrd konsult för att lära upp honom på jobbet). Han var jätte-trevlig och bjöd ut oss alla fem på restaurang. Han gillar min bror väldigt mycket och pratade mycket om hur trevlig han är och att en finare kille får man leta efter. Det gjorde mig väldigt stolt över min bror :-D 


Erik (brors jobb-mentor), jag och bror.


Bror


Natalie




Hela familjen Persson


Lite för mycket skräpmat har det blivit under denna semester....


Och endel snask har det också blivit :-)


Och shopping har det också blivit. Dock var utbudet i detta varuhus inte så bra. Det i Västervik har varit mycket bättre enligt min mening. För en resa på totalt 20 mil till varuhuset köpte vi ett par trosor och ett sov-linne på tre personer. Lite mager skörd...


Jag har även haft nöjet att visa Natalie och bror (fast han har ju varit där förut) vart jag hänger många lördagar ;-) Nämligen Oscar!

Jag har bokat hotellrum till Ö-viksmaran idag. Det ska bli jätte-kul! Dels kommer jag att ha en mer än trevlig rumskamrat och så kommer förhoppningsvis Lina och Jonas att åka på maran också :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina kort:) VEM är rumskamraten???? Nu blev jag så nyfiken:) Hoppas att du har det bra nu när du börjat jobba igen, själv har man varit igång i 2 veckor, längtar redan efter semester :)

Hoppas vi hinner ses lite när jag kommer upp i september :) Kramar!

2009-07-28 @ 21:55:57
URL: http://malinisakssson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilket långt och kul inlägg! Roligt att se vad du gjort på semestern! Vi kommer nog att joina er på maran:)

Jobba på imorgon, själv ska jag sola och ta hand om lilleman:)



Kram kram

2009-08-02 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0