Fjällvandring någon?

Igår tog jag en fika med en tjej som heter Greta. Jag träffade henne första gången för två helger sedan på Sofias fest. Hon är verkligen en himla trevlig tjej. Jag tog en riktigt onyttig grillad macka och hon tog Kamomill-the med soyamjölk och ett äpple. Tänk om man kunde leva så hälsosamt (!!!)

I sommar ska Greta jobba på Blåhamras fjällstation (ligger en bit från Åre) och hon tyckte att jag skulle komma och besöka henne där.  Stället såg jätte-fint ut på nätet och det skulle faktiskt vara roligt att fjällvandra lite. Är ca 12 km till fjällstationen så det ska man väl orka med att vandra ;-) Så kan man äta god mat, dricka vin och basta på fjällstationen. Det var den informationen som jag blev såld på ;-) Någon som vill följa med??? :-)

http://www.svenskaturistforeningen.se/sv/upptack/Omraden/Jamtland/Fjallstationer/STF-Blahammarens-Fjallstation/?intro=false

Imorgon ska jag åka på dans i Jättendal med Sofia och Malin. Det ska bli jätte-kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0