Lägger ut lite bilder





            
        

Just nu ser jag mest fram emot After Worken som jag Disa, Marika och en kompis till Disa ska ha på fredag. Vi ska vara hos mig och sminka oss och förfesta. Och så ska vi köpa mat från kiosk-woken som finns i närheten av där jag bor. Och sen blir det 30+ på Oscar.

På lördag har jag också en kul kväll att se fram emot. Det blir "vin-provning" som förfest-tema hemma hos Olofsson. Och så blir det Oscar igen. Måste ju ta igen några helgers frånvaro från Oscar denna helg ;-)

Nu ska jag fortsätta att titta på första semi-finalen av Melodifestivalen.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

FANTASTISKT att du har skaffat dig en blogg, nu tror jag att jag kan följa alla mina sundsvallare via blogg:) Räkna med mig som en trogen läsare:) Kramar!

2009-05-12 @ 22:16:57
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Disa

Hej!



Vad kul att du skaffat dej en blogg. Det ska bli spännande att få läsa. Förut har du ju pratat om att du ska skriva om singellivet i Sundsvall - så nu ser jag fram imot smaskiga historier och skvaller från utekvällarna.



Jag ser också fram imot fredagen, jag ska träffa "mammorna" på stan imorgon och om andan faller på så kanske jag shoppar nått som jag kan ha på mig på fredag. Jag har funderat så på om jag skulle kunna ha mina nya sandaletter - men kommit fram till att jag kommer frysa ihjäl om jag tar dom. Så det får bli stövlar istället.



Vi ses på fredag

Kram Disa

2009-05-13 @ 08:48:53
URL: http://alskaeino.blogspot.com/se
Postat av: Sandra

Gu vad skoj det ska bli att läsa din blogg! Som tidigare talare...mycket skvaller och smaskiga historier ser jag framemot =)



Kram S

2009-05-13 @ 16:16:20
Postat av: Kicki

Disa tror du att det blir så kallt på kvällen? Jag är också lite sugen på att ha öppna skor...

2009-05-13 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0