Tack

mina fina vänner för kommentarerna! Kul att veta att jag redan har läsare :-) Hum, lite press med det där med rapport från mitt singel-liv ;-) Har ju lämnat ut min adress och lösenord till flera så jag kan inte skriva helt obegränsat... Men just nu är det lite halvdött på den punkten. Jag lät det rinna ut i sanden med Niklas. Sade att vi kunde ses men sen hörde jag inte av mig... Idag gick vi samma kurs hela dagen och det kändes konstigt och lite pinsamt eftersom jag skäms lite över hur jag avslutade det.

Det här är min favorit-låt för tillfället: http://www.youtube.com/watch?v=JGFTTkSGGj4
Härlig låt som skulle kunna passa som dubbel-buggslåt. Hehe, dansskadad ;-)


 



Kommentarer
Postat av: LIna B

Hej! Kul med blogg!! Jag såg nu att du mailat om det. Jag ska följa den med spänning! Kram kram

2009-05-15 @ 14:22:12
URL: http://vintertjarn.blogg.se/
Postat av: Disa

Jag har nog ändrat mej ändå, jag tar kanske sandaletterna. Det värsta är bara att jag hade dem på jobbet i onsdags och fick lite skavsår av dem. Men jag får väll dricka lite extra vin om det gör ont.



Vi åkte från Alnö vid sextiden, så vi kommer till dej runt halvsju. Vi ses ikväll!



KRam Disa

2009-05-15 @ 14:33:25
Postat av: Sandra

Riktigt skön låt! Hoppas ni får kul ikväll! Saknar er!

2009-05-15 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0