Lugn och skön helg

Igår kväll kom Erik på besök. Vi åt kladdkaka som jag hade bakat, lite nervös var jag eftersom det var första gången jag använde ugnen på nya spisen (har haft spisen installerad i några månader så det är väl en bedift i sig att inte ha använt ugnen förrän nu... Men ni som känner mig är kanske inte förvånad ;-). Men kakan blev bra, går ju (nästan) inte att misslyckas med sådana ingerienser :-) Sen såg vi på en film som Erik hyrt. Han fick förtroendet att hyra film igår då jag ansåg att det gått tillräckligt länge sedan hans senaste hyrfilms-fadäs då han dök upp med en mini-serie i fyra delar (!!). Jag körde hem honom runt midnatt eftersom jag var lite sliten av förkylningen och skulle upp tidigt idag och fixa i stugan tillsammans med mamma och pappa.

Puh, det är mycket jobb med att ha en stuga men det är det absolut värt det! Jag blir så kär i den varje gång jag åker dit. 


    

I veckan har jag följande att se fram emot; besöka Tina (jobbarkompis) tillsammans med några jobbarkompisar. Nicklas har lyckats övertala mig att jag ska åka med honom på hans motorcykel ut till Tina som bor på Alnön (hjälp!!!). Men kanske måste jag åka ut till henne lite senare än de andra eftersom jag har jour på telefon, så kanske räddar det mig denna gång ;-) Om han nu inte väntar då....

På torsdag är det dans på Ånäsparken i Kovland och det ser jag mycket fram emot.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken mysig stuga!! Jag hoppas jag får komma o hälsa på nått någon gång! =)

2009-05-25 @ 10:54:49
Postat av: Kicki P

Jaaaa! Du/ni får komma och hälsa på i stugan när ni vill!!

2009-05-25 @ 17:28:43
Postat av: Malin

Ja den är verkligen mysig din stuga!! Hoppas att vi kan vara där något i sommar men jag vet inte när vi har planer att komma upp till sundsvall. Jag hoppas att det blir något under sommaren iaf:)

Kul att du träffat Erik:)

Kram!

2009-05-26 @ 10:49:54
URL: http://malinisakssson.blogg.se/
Postat av: Tina

Verkligen roligt att läsa din blogg och nu har vi sett hur din stuga ser ut! Nu vill vi komma o hälsa på i sommar:-).

Ha så roligt på dansen i kväll också!

Och - VEM är den där Erik??? :-)

Stor kram från Tina på ön

2009-05-28 @ 15:21:22
Postat av: LIna B

Ja, den är verkligen fin!

2009-05-31 @ 20:25:07
URL: http://vintertjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0