Utkast: Jaha, då ...

Jag måste börja med att säga att jag redan är irriterad på bloggande. Det första jag gjorde var att skriva ett långt inlägg och sen bläddrade jag vidare och då försvann naturligtvis texten. Hade man kanske kunnat lista ut men nu gjorde jag misstaget ändå. Skit!

Men nu hittade jag texten :-)

Jaha, då har jag också skaffat mig en blogg. Har funderat över det ganska länge. Jag tycker själv att det är väldigt roligt att läsa andras bloggar och det känns som att man får en bra inblick i vad som händer i deras liv. Det som har hindrat mig hittills är väl dels att det som skulle kunna vara intressant för eventuella läsare vågar jag nog inte skriva här ;-) Den andra orsaken är jag har lite svårt att skriva saker på facebook och på andras bloggar. Vet inte vad det kan vara som gör att dett är förenat med någon slags ångest. Men kanske går det bättre med en egen blogg. Eller så kommer jag aldrig att få något publicerat här eftersom jag aldrig kan trycka på "publcera", hehe. Men det får väl tiden utvisa. En tredje sak som hindrat mig från att starta en blogg är att jag inte haft någon kabel till kameran så att jag kan föra över korten till datorn. Jag tror att en bild helt utan bilder skulle vara lite trist... Men ikväll har jag fixat en sådan kabel så nu kan här knäppas kort!

Kommentarer
Postat av: Disa

2009-05-13 @ 10:41:41
Postat av: therese

hej å vad roligt att du bloggar! jag är dock lite dålig på att kolla upp sådana sidor men dax att börja öva då. ska bli jättetrevligt med vinkvällen. kommer att köpa med liet öl också för min västerås vän dricker inte vin.... vi hörs!

2009-05-14 @ 16:46:32
Postat av: Kicki

Hej Therese. Det låter bra det, vi ska inte tvinga någon att dricka vin ;-) Ska bli väldigt trevligt på lördag. Kram

2009-05-14 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0