Dansträning

Idag har jag och Jimmy buggtränat i lokalen på mitt jobb. Suveränt att vi får vara där och träna då det har varit dåligt med träningstider på Altira. Om det ens har funnits en träningstid så har den legat efter kl 21 på kvällen (vem vill träna en sådan tid???). Hur ska Altira få någon återväxt om det inte finns träningstider?? Nu har de iallafall lagt in en träningstid i veckan så det känns som en steg i rätt riktning. Då kan vi träna på den och så kan vi träna på mitt jobb i övrigt.

Vi gör faktiskt stora framsteg när vi tränar. Jimmy dansar mycket mer än han gjort tidigare :-D Jag tränar på att inte stressa ur baksteget och så har vi byggt några egna turer. Det är väldigt roligt att dansa just nu!


Jimmy och jag

Sista helgen i november ska bror och Natalie komma och hälsa på. Guuud vad jag längtar efter dem, det känns som att det var evigheter sedan vi sågs.




Mitt humör är ganska svängit nu för tiden. Inte så att jag går runt och är snäsig och otrevlig, utan snarare att jag känner mig deppad. Jag funderar väl för mycket över livet just nu helt enkelt..

Jag har iallafall Ankans 30-årsfest att se fram emot på lördag! Det ska blir riktigt kul!


Kommentarer
Postat av: Mary

Ring mig så kan jag berätta en rolig historia :-) Skämt åsido, det är bra att du är medveten om det och "vågar" tala om det då är det lättare både för oss andra att "hjälpa" dig och för dig att ta dig ur depperioden. Kramar

2009-11-06 @ 09:09:29
Postat av: Tina

Hej Kicki!

Guuuud vad fint det blir i köket då! Du måste vara nöjd? Vilken bra samk du har.

Vad roligt med att du och Oscar är ett par! Jag blir så glad för din/er skull! Hälsa honom att han har fått VÄRLDENS finaste/bästa tjej och att han ska vara rädd om henne!

Hoppas att du har det bra och mår bra, hur har det gått med handleden? Är det lugnt på jobbet?

Stor kram från Tinis på ön :-)

2009-11-07 @ 15:24:18
Postat av: Kicki P

Hehe, ja berätta en rolig historia :-) Nä men jag känner mig deppig vissa dagar. Men jag brukar normalt sett inte känna så så det är nog bara en fas jag går igenom.



Tack Tina :-) Ja jag är nöjd med köket med tanke på att jag bara gjort en budgetrenovering. Men jag vågar inte påstå att jag och Oskar är ett par än.. Men vi ser oss ju inte som singlar heller... Det är faktiskt riktigt bra läge på jobbet! Stor skillnad sen du jobbade. Tina är det bra med dig?



Kram

2009-11-08 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0