.

Tror jag skriver ett inlägg i bloggen istället för att städa som jag borde göra ;) Är så himla seg, vill bara slöa i soffan. Jag tog svininfluensasprutan i torsdags så jag vet inte om det är vaccinet som gör mig trött och seg... Ont i överarmen har jag iallafall, men är väldigt glad över att jag sluppit feber som bieffekt.

Förra lördagen var jag på Ankans 30-årsfest. Precis som jag hoppades blev det lite styrdans i Ankans vardagsrum. Jag dansade bla två foxar med en kille som heter Daniel Persson, och han var så sjuuuuukt bra! Han är på min topp-trelista nu. Jag hoppas verkligen att jag får dansa med honom igen (men gissar att han är rätt poppis...) Så hade Ankans kärlek Peg kommit upp från Göteborg, kul att få prata lite med honom och se vad det är för kille som fångat Ankans hjärta.

Snodde två bilder från Ankans album på Facebook:

Ankan och Peg


Ankan, Emelie och karin

Igår fick jag träffa Oskar i hela fem minuter (!) :-) Luleås dansbuss var på genomresa på väg till Karlstad och Oskar hade tagit reda på att de skulle stanna vid Skandic i Gärde en kort stund och släppa av en av chaufförerna. Så han tyckte att jag skulle komma och kramas lite, inte mig emot ;-) Synd att det bara blev fem minuter, men helt klart bättre än inget. Så nu räknar jag ner till på torsdag kväll då han kommer och sover hos mig. Till helgen blir det ju som jag skrev nedan en tripp till Storhogna med Oskar, Matts och Åsa.

Nu har jag fått operationstid; 23 november. Hjälp! Det känns väldigt nära och jag har stor ångest över om jag verkligen ska operera handleden.. Känner mig lite bättre i den nu, men samtidigt har jag ju ändå problem med den...



Kommentarer
Postat av: Sandra

En 5 minuters dejt på scandic...nu måste det vara officiellt att ni är tillsammans? Eller?



Kram

2009-11-23 @ 10:44:24
Postat av: Kicki P

Hehe, där kan man snacka om speed-dating! ;-) Jag tror att vi är tillsammans nu. Vi smyger iaf inte med att vi träffas :-)

Kram

2009-11-23 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0