Underbar helg i fjällen

I fredags efter lunch åkte jag, Oskar, Mats (Oskars pappa) och Åsa (Mats flickvän) till Storhogna och spenderade fredag-söndag i Oskars pappas husvagn. Jag måste erkänna att jag var nervös innan resan då jag aldrig semestrat i husvagn samt att man ju vill göra ett ok intryck.. Men precis som jag misstänke så gillade jag husvagnslivet. Det är trångt men mysigt :) Och jag blev mycket väl omhändertagen av Oskar, Mats och Åsa. På fredagen hann vi med en god middag i husvagnen, bastu, och en film som hette "The lesbian vampiers" (den var precis lika dålig som man kunde misstänka ;-) På lördagen hade vi tur med vädret så jag och Oskar tog en långpromenad och letade upp min jobbarkompis Mias fjällstuga. På kvällen gick vi alla fyra och åt en trerätters middag på hotellet och efter det blev det UNO-spel i husvagnen tillsammans med bekanta till Mats och Åsa. Det har verkligen varit jätte-mysigt att få spendera helgen med Oskar.


Kommentarer
Postat av: Disa

Det lät som en mysig helg!

Kram

2009-11-23 @ 22:46:27
Postat av: Kicki P

Ja den var verkligen jätte-mysig :-D

2009-11-24 @ 17:49:47
Postat av: Malin

Låter ju verkligen som om ni haft det jättemysigt:) Är ni ett par eller hur ligger det till...? :)

Pratade med Lina igår, hon berättade att ni skulle baka lussebullar i helgen, funderade några minuter på om jag skulle komma upp men jag tror inte att jag vågar... Det e ju 7 v kvar till beräknad förlossning men man vet ju aldrig... Hade Thomas följt med hade jag åkt:)

Hoppas ni får en mysig kväll iaf. jag ska tänka på er och kanske äta en lussekatt själv:)

Ha det så bra, kramar!

2009-11-24 @ 22:12:36
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Kicki P

Åh vad kul det hade varit om du kommit upp och hälsat på! Men förstår jag att du inte riktigt vågar göra det... Men du får äta en lussebulle och tänka på oss ;-)

Om vi är ett par... Personligen så tycker jag att vi är det, men vi har inte pratat specifikt om det så jag låter det ändå vara osagt.

Kraaam

2009-11-26 @ 17:57:14
Postat av: Lina B

Dags att blogga igen, min vän!!

God jul!

2009-12-24 @ 00:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0