Vecka 2

Jag hade världens mysigaste kväll i fredags hos Lina, Jonas och Ossian i Vintertjärn. Jag hade turen att bli bjuden på jätte-god mat som Jonas lagat, korvstroganof med ris och sallad. Efter middagen bastade vi i deras nybyggda relax som var hur fin som helst! Och sen blev det TV och godis.


Ossian

Lördagen jobbade jag lite på dagen och hade sedan tänkt att festa och gå ut. Men jag hade en sån himla huvudvärk (som jag ofta får när jag har mens :-/). Så jag lade party-make up:en men insåg sen att det gick bara inte :(


Så här såg jag ut när jag gick ut lördagen innan jul.

Jag har har mycket inplanerat på helgerna framöver har jag insett:

Nästa vecka; v. 3: åker till Luleå och spenderar helgen med Oskar :-D
V. 4: lördag; tävling i Östersund (DM).
V. 5: fredag eller lördag; middag med vin- och efterrättsprovning tillsammans med Marika, Disa mm.
V. 6: spenderar helgen i Umeå tillsammans med Oskar, vi lånar bror och Natalies lgh (de är i Thailand).
V. 7: hemmatävling Sundsvallssnurren i Tonhallen.
V. 8:
V. 9: jag, Lina och Ossian åker till Västervik och hälsar på Malin, Tomas och deras nyfödda bäbis :)
V. 10:
V. 11: lördag; tävling i Ö-vik.
V. 12: tävling i Norrköping. (Åker ner fredag och hem lördag efter tävlingen.) 
V. 13:
V. 14: tävling i Umeå. Åker upp över helgen och hälsar på bror och Natalie.

Det är alltså tema resa och tävling i vår för mig..

  

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud e det tävling i Norrköping...skulle verkligen vilja åka och titta.. Får se hur det går med krabaten men det vore så kul:)

2010-01-17 @ 23:36:45
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Kicki P

Jaaa hoppas du/ni kan komma och kika lite på tävlingen! Tror att det är ranking till och med. Kram

2010-01-17 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0