Nyår och fjällresa



Nyår spenderade jag för tredje året i rad hos Disa och Jonny på Alnön.  Vi var sju vuxna (och två barn); Disa, Johnny, Sandra, Morgan, jag, Oskar och Jonas. Till mig stora glädje så valde Oskar att fira nyår med mig :) Gissar att han var lite nervös men han blev fort en i gänget. Disa och Jonny hade återigen lagat en supergod trerättersmiddag. Efter middagen spelade vi Rock Band och vanliga brädspel. Kvällen var riktigt rolig, och jag tror även att Oskar tyckte det.

 





På lördagen åkte jag och Oskar upp till hans pappas husvagn i Storhogna. Matts och Åsa var redan där men de åkte på söndagen efter middagen så jag och Oskar fick några dagar i fjällen för oss själva. Vi åkte slalom på Vemdalsskalet på söndagen och måndagen, men det var verkligen kallt med isande vindar. Måndagen i backen var knappt ens kul pga vindarna :-/ Kvällarna innehöll bastu, vin, film och mys :) 




Pappa har återigen arbetat i mitt kök. Så här fint blev det med en köksfläkt:





Eftersom jag varit dålig på att blogga under december månad kommer här lite bilder och korta kommentarer:

 
Linas och mitt (och Ossians) lussebullsbak. Är inte bullarna fina ;) men goda blev de!


 
Bror och Natalie kom och hälsade på en helg i slutet av november och firade min födelsedag.


LAG-SM:
    

  



Fika hos mig i mitten av december.


Julafton:
     

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad roligt med nya bilder:) Du och Oskar ser så fina ut tillsammans, är ni ett par nu??

Tävlingsbilderna var också jättefina, kul att du och Jimmy tävlar ihop igen, skulle vara kul att se er:) Finns ni på någon länk på nätet?

Hoppas att allt är bra mer er, saknar dig!!



Vet inte om du och Lina har spikat en resa hit i början av mars? Jag hoppas verkligen att ni kan komma och att allt flyter på med bebisen då. Vi har tänkt att komma upp någongång i april också, Thomas måste få åka lite slalom och jag träffa er!



Kramar!

2010-01-10 @ 20:20:08
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Kicki P

Kul att du skrivit Malin! Oj om vi är ett par.. Ja jag tycker att vi är det. Men det finns fortfarande en viss reservation i relationen. Men vi har ändå gjort stora framsteg under julveckorna.

Du kan se en snabb och en långsam buggrunda på Jimmys sida på facebook :) Kolla på filmklipp, höstbuggen.



Ja Lina och jag planerar att hälsa på er i början av mars! (Om du känner att du är mogen för helgbesök ;-) Jätte-kul om ni kommer upp i april!!



Lycka till med förlossnignen!

Kramar

2010-01-11 @ 20:27:19
Postat av: Anonym

Hum, undrar om jag svarar två gånger nu.. Kul att du skrivit Malin! Om vi är ett par, ja jag tycker det. Men vi är fortfarande lite reserverade i relationen. Men vi gjorde framsteg i relationen under julveckorna :)

Du kan se mig och Jimmy bugga på Jimmys facebooksida. Under filmklipp, höstbuggen.



Ja jag och Lina tänkte komma och hälsa på er i början av Mars (om ni är mogen för besök ;-) Och det vore superkul om ni kom upp i april!



Lycka till med förlossningen! Tänker på dig.

Kram

2010-01-11 @ 20:41:31
Postat av: Kicki P

Japp det blev två gånger! Typiskt.

2010-01-11 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0