Födelsedag

(Jag lyckades inte göra styckeindelningar på inlägget så här kommer all text i ett enda svep.) I fredags blev jag i förskott firad av min familj. Detta då bror, Natalie och Harry kom ner över helgen =) Jag fick välja middag (lammfilé med potatis- och kronärtskockpure samt rödvinssås, mums!) Jag fick också grymt fina presenter. Av Oskar fick jag ett Efva Attlinghalsband (äntligen har jag ett snyggt halsband!), Natalie gav mig bla body butter av Kings & Queens och läppemoj av Coca Cola (redan favoriter båda två!). Bror gav mig tre par Frank Dandy-trosor (lyxigt då det var ett tag sedan jag unnade mig underkläder) samt en väldigt stor och läcker mortel. Av mina som vanligt generösa föräldrar och mormor fick jag en efterlängtad Kitchen Aid. Jag valde dock en creme-vit och inte gul som här på bilden. Här ska bakas!! (Oskar är dock lite tveksam till om jag verkligen kommer att baka så mycket, haha. Ja vi får väl se.. Jag är iallafall sjukt glad över den.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0